Translate

laupäev, 22. august 2015

Ökopoe stuff ja banaani-kookoskoore jäätis!


Kuna siin katsun ikka üle saada sellest, et ma ei saanud minna Suvejooksu jooksma mingi päev enne tekkinud jama pärast, siis parem teen postituse Ökopoest ostetud asjadest :) Kindlasti on enamus juba selle www.okokaubamaja.ee lehe avastanud... Aga ma siis teen ülevaate, et mida mina tellisin!

Tahtmine oli suur osta midagi magusat, mida saaksin ka mina süüa, mida näksimiseks ja midagi ka toitude sisse panemiseks. Mõeldud tehtud!


Esimesena tahtsin kohe proovida oma toormaiuseid :) Kõige lemmikumaks osutus hetkel toorkakao chuu, mis sisaldab endas toortatratangu, mett, toortatrajahu, õunajahu, toorkakao pulbrit ja oliiviõli.

Vasakult: Lagritsa, õuna ja toorkakao chuud.
Järgmisena proovisin ära kohe selle kõige ehtsama kakao ja nagu eeldasin, siis on see üsna mõru, aga ka sellele leidub rohtu, sest olin teadlikult juba kaasa ostnud kookospalmisuhkrut! Kui sulatada need omavahel kokku, siis on kõige ehtsam shokolaad ja kuna mul siin külmas seisab isetehtud jäätis banaani ja kookoskoorega, siis lõpptulemus on YUMMM! Retsepti leiab SIIT. 
Mina kuumutasin potis omavahel toorkakao ja kookospalmisuhkru ja siis blenderdasin jäätisega segamini. Peale panin marju :)
Banaani-kookoskoore jäätis toorkakao ja kookospalmisuhkruga.




Lisaks ostsin ma küüslaugu toorsnäkke! Tahtsin lihtsalt ära proovida, et kas kannatavad süüa ja ennäe imet! Ilmselt edaspidi asendangi kõik oma sellised asjad sealt saadud kaubaga. Rahakotile on see suur löök allapoole vööd, aga oh well... Minusugune ei leia muud viisi enam varsti kui kas ise teha või sealt tellida. Reisile minnes on hea sellised väiksed karbikesed kotti pista ja lendude vahepeal nosida :)


Koostisosade loetelu
Kuna Ökokaubamajas on avastamist palju, siis kes pole sinna veel jõudnud, saavad seda teha. Soovitan küll soojalt, sest asjad on e-aine vabad ja soovi korral saab osta ka gluteenivabu asju!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar